Országos influenza ellenes kampány
A legnagyobb vállalatokat mozgattuk meg a tömeges influenza fertőzések ellen
Legyen szó több tízezres tömegrendezvényről, film, videó, vagy internetes tartalomkészítésről, esetleg csupán névkártyák gyártásáról, munkáinkat minden esetben sokszínűség és maximális igényesség jellemzi.
A legnagyobb vállalatokat mozgattuk meg a tömeges influenza fertőzések ellen
"A pénz sokkal több, mint érmék és bankjegyek összessége.” A pénzügyi tudatosság és kultúra fejlesztése érdekében születő intézmény koncepcióján ügynökségünk dolgozott.
A több szakmai díjat és elismerést elnyerő kampányunk során megújítottuk hazánk első számú luxus szállodájának kommunikációját.
Fővárosunk egyik fontos közlekedési csomópontja, a kelenföldi városrész megújítása egy rendkívül átfogó és nagyszabású beruházás, melynek kommunikációjában ügynökségünk teremt egységet.
A Magyar Légiforgalmi Szolgálatnál sokrétű és komplex feladatokat láttunk el, mely – szó szerint – felemelő ügynökségünk számára.
Magyarország termál- és gyógyvízkincsei 2021-ben az egész világ előtt bemutatkozhatnak az Expo 2020 Dubai világkiállításon – ügynökségünket érte az a megtiszteltetés, hogy a rendezvény hazai kommunikációjában részt vehet.
A több mint 100 éves múlttal rendelkező MOFÉM arculatának felfrissítése igazán megtisztelő feladat volt ügynökségünk számára. Emellett a cégcsoporttal történő együttműködés során olyan különleges programok valósultak meg, mint a Teka Főzőiskola vagy a Teka szakácskönyve.
Megmértük Magyarország koleszterinszintjét! A Flora margarin megbízásából készült népegészségügyi kampányt több éves kutatómunka előzte meg.
A diákhitel népszerűsége töretlenül emelkedik – kampányainkkal azt szeretnénk elérni, hogy anyagi helyzetétől függetlenül minél több diák tanulhasson a felsőoktatásban
A több tízezer embert megmozgató ingyenes tömegrendezvény teljes körű megszervezése és lebonyolítása is ügynökségünk feladata volt.
Jövőfesztivál tabuk és konvenciók nélkül – büszkék vagyunk rá, hogy segítségünkkel jött létre a Brain Bar Kelet-Közép-Európa legnagyobb inspirációs fesztiválja.
A pán-európai összefogással létrejött, szegedi ELI-ALPS Kutatóintézet a világ egyik vezető lézeres kutatási központjává vált. Indulásában mi is segítettünk.
A vakság a legtöbb esetben megelőzhető és gyógyítható. Négy éven keresztül szerveztünk országos népegészségügyi kampányt az ingyenes látásszűrés népszerűsítésére
Ne szívj tovább! – A WHO világdíjas kampányban ügynökségünk a dohányzás zárt légterű helyiségekben történő tiltásának társadalmi kommunikációját szervezte meg.
A mézeskalácsszívről ismert összefogás Magyarország legnagyobb civil pénzgyűjtő akciója, melynek népszerűsítésében ügynökségünk már több mint egy évtizede szerepet vállal.
Ami egészséges, az lehet finom is! A magyar közétkeztetés megreformálásáért indított kampány edukációs anyagokkal és használható receptekkel hívta fel a figyelmet az egészséges táplálkozásra.
Kitaláltuk Magyarország egyik leginnovatívabb attrakcióját
Magyarország kincsei nem maradhatnak rejtve a nagyközönség elől. Ügynökségünk javaslatára az MTÜ programot indított a kevesek által ismert turisztikai attrakciók bemutatására.
Népszerű YouTuberek segítségével bemutattuk, milyen finomak a só- és cukorcsökkentett élelmiszerek! A Spar megbízásából több száz résztvevővel készítettünk izgalmas, interaktív uzsonnakészítő versenyt.
Szép feladat a DOVE világmárka globális CSR programjában részt venni, amely a fiatalok reális énképének és önbizalmának fejlesztését tűzte ki célul.
Országszerte több ezer kisgyermek iskolai higiéniás körülményein javíthattunk a Domestos és a legnagyobb építőipari vállalatok segítségével. Az Iskolamosdó Felújítási Program megállíthatatlan!