Magyarország vezető spa szállodája több nemzetközi és hazai turisztikai díj tulajdonosaként az ország legkedveltebb úti céljai közé tartozik. A hitelválság utáni években jelentősen visszaesett a luxushotelek és -szolgáltatások piaca, ezért új kommunikációs megoldásokat kellett találni a Spirit Hotelnek is pozíciói megtartása érdekében. Ügynökségünk ezért rendszerbe szervezte és új sajátmédia felületekkel egészítette ki a szálloda kommunikációs eszközeit. Ezen keresztül nem csupán kereskedelmi kampányokat, de a folyamatos tartalomszolgáltatás révén pr és brand kampányokat is sikerrel szerveznek. A kampány kapcsán két szakmai díjra is érdemesnek tartották ügynökségünket, a legjobb közösségi média megoldásért TSMA díjban, kreatív turisztikai kommunikációért pedig Magyarország On díjban részesültünk, a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Kreatív kommunikációs szaklap zsűrijének jóvoltából.