2019-ben a SPAR Magyarország termékei között is nagy hangsúllyal jelentek meg a só- és cukorcsökkentett termékek. Ezt a portfóliót a SPAR a versenytársaktól megkülönböztető promócióval ajánlotta a fogyasztók figyelmébe.
A legtöbb hazai élelmiszerlánc a hasonló egészségtudatos termékeket népszerűsítő kampányokat egyszerű marketing kommunikációval oldotta meg. Ügynökségünk a SPAR megbízásából egy olyan termékpromóciós kampányt készített, amelyben egyszerre jelentek meg a termékekhez köthető népegészségügyi üzenetek, az egészségtudatos célcsoport tájékoztatása és a közösségi média hype. A kampány központi elemeként kreatív uzsonnakészítő versenyt hirdettünk az Instagram felületén, klasszikus pr és marketing támogatással. Emellett a kampányban népszerű influencerek saját közösségi média csatornáikon buzdítottak a részvételre. A kampányt egy több száz fős versennyel zártuk le, ahol az Instagram aktivitás 12 legjobb versenyzője mérte össze a tudását az előzetesen regisztrált közönség előtt. A négy fős szakértői zsűri (Ördög Nóra műsorvezető, Nagy Benedek influencer, Végh Tamás séf és Turcsák Katalin dietetikus) értékelte a helyszínen a megmérettetés eredményét. Objektív szempontok alapján nyert három versenyző több százezer forint értékű konyhai berendezést, SPAR utalványt, konyhai kisgépeket és eszközöket.
A kampány sikerét mi sem bizonyítja jobban, mint számos szakmai díj, amit elnyertünk vele:
Ezüst Prizma Kreatív PR díj – PR-vezérelt integrált kampány
Ezüst CMA – Integrált tartalommarketing kampányok és megoldások
Bronz CMA – FMCG termékek
Trade Magazin különdíj – Az év legsikeresebb promóciója 2019